Tirsdagstreff (Oslo & Omegn)
Vi går en tur i nærmiljøet.
Vi går en tur i nærmiljøet.
Hverdags/Lydighetstrening med Marianne og Alf Gunnar Sandvik Treningen starter PRESIS kl.19.00 OPPMØTE KL18.45 Vi trener ved hytta. Ta med gode godbiter😘Treningen er gratis for medlemmer i NBSK. Fint om dere melder dere på via Spond om dere har eller på fb.
Hverdags/Lydighetstrening med Marianne og Alf Gunnar Sandvik Treningen starter PRESIS kl.19.00 OPPMØTE KL18.45 Vi trener ved hytta. Ta med gode godbiter😘Treningen er gratis for medlemmer i NBSK. Fint om dere melder dere på via Spond om dere har eller på fb.
Vi går en tur i nærmiljøet.
Vi går en tur i nærmiljøet.
Lucia og juleavslutning Lørdag 13.12.25 kl.16.00 ved Tiger’n på Oslo S Vi går oppover Karl Johans gate til Jul i Vinterland og lager god jule stemning med bamsene våre Bli med da vel
Tur i nærmiljøet. Møtes på hytta
Tur i nærmiljøet Vi møtes på hytta